Promises

Daisypath Friendship tickers

Followers

Thursday, June 11, 2009

:: TEtttttt... Jom Buat Duitt..

Ding Dong... Opsss Benti jap.. Meh bace ni.... Penah dengar x pasal nuffnang Advertising? Alah lebey kurang google Adsense ar.. Cume Adsense ni xiktiraf lagi web2 Bahasa Melayu ni.. Cian.. cian.. ni adalah satu program yang memberi peluang kepada blogger2 tanah air dan sekitar Asia untuk menjana pendapatan hanya dengan 'menepek' kan iklan mereka di blog2 anda... caranya mudah je.. Petik jari je.. Follow step berikut.

1. Register lah account nuffnang kamOoo.. (Sila masukkan details dengan penuh jujur) Sila Click kat item Buat Duit!! di sebelah kanan anda tuh untuk link..


2. Then, masukkan address blog kamOoo (Web site etc)


3. Then, masukkan lah codes advertisement tu di dalam blog KamOO.. Step ni kalo xlepas, sila hantukkan kepala anda dimeja selama beberape kali.. wakakkaa..

4. Kemudian, cube tambahkan traffic diblog anda dengan care menjemput polis trafic ditempat anda, membuat promotion same ada melalui akhbar, dibus stop2 berhampiran dengan anda dan sewaktu dengan nya (sila abaikan cara promotion mengarut di atas.. hehe)..

5. Cara yang betul, tambah lah widget2 dari nuffnang untuk buat blog anda glemer... Bayangkalah kalo sehari 50 yang click, sebulan? 3 bulan? setahun?? wow.. menarik bukan..

6. Anda akan di byar 15sen or 25sen perclick yang unique.. Apa tu?? xpaham?? click cni [ Glitterati ]

7. Lastly, Tunggu jelah cheque dari HSBC.. Sekian...

p/s: Sebarang pertanyaan leh tinggal kan komen anda... And sape2 yang ada lagi lobang2 buat duit leh lah sharing2 ngan sayer.. nak buat duit kawen nih.. TQ
-Entry asal : Cik Widya Chumel -

No comments: