Promises

Daisypath Friendship tickers

Followers

Thursday, June 18, 2009

SELAMAT PENGANTIN BARU to AZAM DAN HANIM...


PADA 6 Jun 2009, tercatat la sejarah tingkatan 2 ke atas kedua mempelai@cerpelai yang melangsungkan perkahwinan yg pertama iaitu AZAM n HANIM(LaLa KiLLeR).... Hahaha... Perkahwinan yg PERTAMA??? Ade yg ke-2 ke?? Hahaha... Mampos aku kene tibai ngan anim kang...
Walaupun majlis nikah lewat ckit, tp pengantin memang steady... Nasib aku tergerak ati nak gi last minute.. Kalo x gi, bukan diorang buat kenduri lg... hahaha...
Papepun, aku ucap tahniah la kat korang... Semoga kekal hingga akhir hayat... Ingat pesan tok kadi ari tu... Mesti kene banyak bersabar... Hahaha....


SELEPAS AKAD NIKAH


AZAM dan HANIM


MUKE CONTROL..


2 HATI MENJADI 1


GAMBAR AKU MESTI LA KENE LETAK GAK


TADAAAA....


NAK BALIK DH....


Lepas puas bergambar, aku, Mr Usop n mber2 lain balik la... Tapi on da way nak gi kat kereta, dengan x disangka2 ade benda yg tragis berlaku.... Aku ingatkan mende... Rupe-rupenye, si Anim buat gile... Ermmm.... Ade ke patut nak mandi kat parit depan umah die dengan baju pengantin.... Nasib baik hero die datang... Sape lagi kalo bukan Mr Azam... Hahaha....
Korang tengok gambar ni, pastu describe sendiri..

AZAM MEMANG COOL...


Ops... Jangan marah... Aku berseloroh je.... Hahahaha......

~CHOW~


~mr iCai~


2 comments:

Ms. Widya said...

congrats to both of you k.. from Misz Widya.. Mr.Icai Jahat, xmo letak name kiter skali.. huh..

Hanim lala Azam Buck said...

tq to ms widya n mr icai hahahaha
tq tq tq tq tq a lottzzzz